دل نوشته دل نوشته .

دل نوشته

سانتریفیوژ ساده NF 1200R شرکت NUVE ترکیه

سانتریفوژ دستگاهی است که از آن برای چرخاندن انواع مواد محلول با سرعت بالا استفاده می‌شود. کاربران سانتریفوژ را برای جدا کردن ذرات جامد از یک مایع یا تقسیم مایعات به اجزای مختلف آن به کار می‌گیرند. مخلوط را درون لوله‌ مناسب ( از جنس شیشه یا پلاستیک ) قرار میدهند و سپس لوله را در روتور مناسب با کار مورد نظر قرار میدهند که با چرخش دستگاه، به سمت خارج از مرکز حرکت می‌کند . در این حالت، نیروی گریز از مرکز می‌خواهد که مخلوط را برخلاف مرکز سانتریفوژ به حرکت در آورد و از نقطه مرکز دور کند و ذرات یا مایع سنگین تر بیش تر به سمت بیرون (یا ته مخلوط) رانده می‌شوند. وقتی سانتریفوژ از حرکت بازمی‌ایستد، مواد به همین حالت غیر مخلوط می‌مانند. خون و سایر نمونه‌های بیولوژیکی را معمولاً به وسیله دستگاه سانتریفوژ جدا می‌کنند. این دستگاه برای جداسازی سوسپانسیون ها بکار میرود.

سانتریفیوژ های بزرگ چند منظوره کمپانی Nuve سری  NF 1200 / 1200R پاسخ  مناسبی به نیازهای جامعه  آزمایشگاه هایی هستند که چندین برنامه را اجرا می کنند. طیف گسترده ای از لوازم جانبی ( اتصال چندین مدل مختلف از روتورهای ثابت و متحرک )  و با عملکرد چند منظوره در یک واحد کمک به صرفه جویی در فضای درسکوهای آزمایشگاه می کند و با قیمت بسیار مناسب کمک می کند تا پروتکل های زیادی انجام شود.

سانتریفیوژ های سری NF 1200 / 1200R می تواند از سرعت 500 دور در دقیقه تا 14000 دور در دقیقه توسط کاربر تنظیم شود. و این قابلیت را به کاربر خود میدهد تا انواع روتورهای ثابت ( Angel )  و روتورهای متحرک ( Swing-out ) با حجم های متعدد از هر لوله 280 میلی لیتری تا لوله های میکروتیوپ را سانتریفیوژ کند . 

کنترل میکروپروسسوری برای عملکرد دقیق با سرعت، RCF و درجه حرارت (مدل 1200R ) شامل انتخاب 10 درجه شتاب و ترمز برای کیفیت مطلوب جداسازی از مزایای این دستگاه می باشد . 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۸:۰۸ توسط:علی امینی موضوع: نظرات (0)